გამოქვეყნებულია: 26.06.2023
ინტერვიუ ანა ცხადაძესთან - AVON საქართველო 15 წლის იუბილეს აღნიშნავს
The Financial-ის მიერ მომზადებული ვრცელი ინტერვიუ AVON საქართველოს დირექტორ, ანა ცხადაძესთან კომპანიის ხედვებისა და მომავლის გეგმების შესახებ
სილამაზისა და თავის მოვლის საერთაშორისო კომპანიამ "Avon Cosmetics" საქმიანობის მნიშვნელოვან ეტაპს მიაღწია საქართველოში და წელს 15 წლის იუბილეს აღნიშნავს, როგორც წამყვანი ბრენდი საქართველოს კოსმეტიკურ ბაზარზე.
Avon-მა წარმატებით გააფართოვა პროდუქციის ხაზი საქართველოში. ბრენდი მომხმარებლებს დეკორატიულ კოსმეტიკას, კანის მოვლის საშუალებებს, სუნამოებსა და პირადი მოვლის საშუალებების ფართო არჩევანს სთავაზობს. კომპანია ასევე წარმატებით ინარჩუნებს ქალთა გაძლიერების ვალდებულებას მისი პირდაპირი გაყიდვების ბიზნეს მოდელის მეშვეობით, რამაც მრავალ ქართველ ქალს დასაქმების შესაძლებლობა მისცა.
Avon-მა შეძლო საკუთარი მარკეტინგული სტრატეგიების ადაპტირება ქართველი მომხმარებლების ცვალებად მოთხოვნილებებსა და პრეფერენციებზე. დღესდღეობით ის სამიზნე აუდიტორიასთან მიღწევას და ბრენდის ცნობადობის გაზრდას ტრადიციული და ციფრული მარკეტინგული არხების კომბინაციიით ახერხებს.
Avon-ი აქტიურად არის ჩართული როგორც გლობალურ, ასევე ადგილობრივ დონეზე კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის ინიციატივებში. კომპანია ებრძვის ისეთ გამოწვევებს, როგორიცაა ძუძუს კიბოს ცნობიერება, ოჯახში ძალადობის პრევენცია, ქალთა გაძლიერება და ა.შ.
კომპანიის დირექტორმა ანა ცხადაძემ Golden Brand-თან ინტერვიუში Avon-ის ბოლოდროინდელი განვითარება შეაჯამა ქართულ ბაზარზე.
გვიამბეთ ღონისძიებაზე, რომელიც "შერატონ გრანდ თბილისი მეტეხი პალასში" გაიმართა ეივონის იუბილეს აღსანიშნავად
გაყიდვების ეროვნული კონფერენცია იყო წლის მთავარი მოვლენა, რომელმაც შეკრიბა თანამშრომლები, ბრენდის ამბასადორები და წარმომადგენლები მთელი საქართველოდან ამ ულამაზესი დღის აღსანიშნავად, რომელიც თბილისში, პრესტიჟულ სასტუმრო Sheraton Metechi Palace-ში გაიმართა.
ეს იყო გასული 15 წლის განმავლობაში ჩვენი მიღწევების გრანდიოზული ზეიმი და ხაზი გაუსვა ჩვენს მისწრაფებას ბრწყინვალებისა და ინოვაციებისადმი. კონფერენციაზე წარმოდგენილი იყო 2022 წლის ანგარიში, მიმდინარე და დაგეგმილი პროექტები და ინტერაქტიული პრეზენტაციები, რომლებიც ფოკუსირებული იყო ჩვენი ბიზნეს ოპერაციების სხვადასხვა ასპექტზე, როგორიცაა მარკეტინგი, გაყიდვები, მომხმარებელთა მომსახურება, მიწოდება და კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა.
ღონისძიება დასრულდა დაჯილდოების ცერემონიით, საუკეთესო წარმომადგენლების აღიარებითა და "ეივონ საქართველოს" გუნდის მიღწევების აღნიშვნით. თამამად შემიძლია ვთქვა, რომ ღონისძიება შედგა და მეტიც, ის აღმოჩნდა შთამაგონებელი და მთავარი მოტივატორი წარმომადგენლებისთვის აეყვანათ თავიანთი ბიზნესი შემდეგ საფეხურზე და გაეგრძელებინათ ბრენდის ზრდა და განვითარება.
Avon-მა კონფერენციაზე დააანონსა ახალი საქველმოქმედო პროექტი გაეროს მოსახლეობის ფონდთან ერთად, რათა დაეხმაროს ქალებსა და ბავშვებს, რომლებიც არიან ოჯახური ძალადობის მსხვერპლნი. შეგიძლიათ მეტი დეტალები გაგვიზიაროთ ამ პროექტის შესახებ?
კონფერენციაზე გაეროს მოსახლეობის ფონდთან ერთად გამოვაცხადეთ ახალი კამპანია, რომლის მიზანია ოჯახში ძალადობის საკითხზე ცნობიერების ამაღლება და მსხვერპლთა მხარდაჭერა. მემორანდუმის შესაბამისად, გაყიდვაში ჩავუშვით სპეციალურად საქველმოქმედო მიზნებისთვის წარმოებული კოსმეტიკური პროდუქტები და აქსესუარები, რომელთა გაყიდვიდან შემოსული მოგება გადაირიცხება საქველმოქმედო ფონდში და გამოიყენება პროექტით გათვალისწინებული მიზნებისთვის. იანვრიდან მოყოლებული ჩვენ ვმუშაობდით UNFPA-სთან ერთად, რათა შევაგროვოთ თანხა, რომელიც უზრუნველყოფს სხვადასხვა საჭიროებებს თავშესაფრისთვის მაცხოვრებლებისთვის ისეთ ასპექტებში, როგორიცაა რეპროდუქციული ჯანმრთელობა, ფსიქო-სოციალური დახმარება, საყოფაცხოვრებო ნივთების შეძენა და ა.შ.
ყოველწლიური გლობალური კამპანიის „აქტივიზმის 16 დღე“ ფარგლებში ვგეგმავთ დამატებით ღონისძიებებსა და აქტივობებს ამ საკითხის გარშემო სოციალური მობილიზაციის გაზრდისა და თანხების მოზიდვის მიზნით.
რატომ აირჩიეთ ოჯახში ძალადობის შედეგად დაზარალებულ ქალებსა და ბავშვებს დახმარება? როგორ განასხვავეთ ეს პრობლემა მრავალი სხვა პრობლემისგან?
Avon-ის თავდადება ოჯახში ძალადობის წინააღმდეგ ბრძოლისადმი ემყარება ჩვენს მრავალწლიან ჩართულობას ქალების გაძლიერებისა და გენდერული თანასწორობის ხელშეწყობის პროექტებში. ჩვენ ვაღიარებთ, რომ ოჯახში ძალადობა არის გავრცელებული პრობლემა, რომელიც გავლენას ახდენს ათასობით ქალზე და რომ ის არის კრიტიკული ბარიერი ქალთა გაძლიერებისა და კეთილდღეობისთვის.
ჩვენი საქველმოქმედო ინიციატივების მეშვეობით, ვცდილობთ მხარი დავუჭიროთ და გავაძლიეროთ ქალები და შევქმნათ სამყარო, სადაც მათ შეუძლიათ აყვავდნენ და მიაღწიონ თავიანთ პოტენციალს. ოჯახურ ძალადობაზე ფოკუსირებით Avon-ს შეუძლია გაუმკლავდეს ძირითად გამოწვევას, რომლის წინაშეც დგანან ქალები იმ საკითხებზე, რომლებზეც კომპანია მუშაობს, და სასიცოცხლო მხარდაჭერა გაუწიოს მათ, ვისაც ყველაზე მეტად სჭირდება. ოჯახური ძალადობა ძალიან მგრძნობიარე და ემოციურად დატვირთული საკითხია და პარტნიორებთან მუშაობით, როგორიცაა გაეროს მოსახლეობის ფონდი, საშუალება გვეძლევაგავერთიანდეთ თანამოაზრე ორგანიზაციებთან და ინდივიდების ქსელთან, რომლებიც იზიარებენ ჩვენს ერთგულებას გენდერული თანასწორობისა და სოციალური სამართლიანობის მიმართ.
მოდით ვისაუბროთ ძუძუს კიბოს წინააღმდეგ გადადგმულ ნაბიჯებზე - როგორი იყო 2022 წელი Avon-ისთვის ამ მხრივ?
Avon-ს აქვს დიდი ხნის ვალდებულება ძუძუს კიბოს შესახებ ინფორმირებულობისა და მხარდაჭერის მიმართ, რაც აისახება მის პროგრამაში "მისია ძუძუს კიბოს წინააღმდეგ". 2013 წლიდან, როდესაც ფონდი საქართველოში შეიქმნა, ჩვენ მნიშვნელოვანი პროგრესი მივაღწიეთ ცნობიერების ამაღლების, ძუძუს კიბოს ადრეული გამოვლენისა და პაციენტების ფსიქო-სოციალური რეაბილიტაციის ხელშეწყობაში. Europa Dona Georgia-სთან ერთად შევქმენით „ვარდისფერი სივრცე“, სადაც მოვემსახურეთ 4000-ზე მეტ პაციენტს და ჩავუტარეთ ძუძუს კიბოს სკრინინგი 2000-ზე მეტ ქალს. Avon-ის მიღწევებმა ძუძუს კიბოს დაპირებაში 2022 წელს აჩვენა ჩვენი მუდმივი ერთგულება ამ კრიტიკული საკითხის მიმართ. ფონდების მოზიდვით Avon Georgia ხელს უწყობს ცნობიერების ამაღლებას, ადრეულ გამოვლენას და ინფორმაციის მიწოდებას ძუძუს კიბოს შესახებ, რაც იმედს და მხარდაჭერას უცხადებს ძუძუს კიბოთი დაავადებულებს.
როგორია თქვენი გეგმები კომპანიის განვითარებისთვის სამომავლოდ და ასევე ახალი პროდუქტების დანერგვის კუთხით?
ჩვენ მივისწრაფით იმისკენ, რომ შევქმნათ მაღალი ხარისხის პროდუქცია, რომელიც აკმაყოფილებს ჩვენი მომხმარებლების მოთხოვნილებებს, ასევე ხელს უწყობს მდგრადობას, გამჭვირვალობას და ეთიკურ პრაქტიკას. ამ მიზნით, ჩვენ ორიენტირებულები ვართ ევროპაში წარმოებული პროდუქციის თანაფარდობის გაზრდაზე, კოსმეტიკურ საშუალებებში რეგიონის ძლიერი მემკვიდრეობის და გარემოსდაცვითი და სოციალური პასუხისმგებლობისადმი ერთგულების დაცვით.
ჩვენი მომავალი წლის გეგმები ასევე მოიცავს როგორც ახალი ფორმულების დანერგვას ისე ჩვენი საკულტო პროდუქტების შენარჩუნებას. ეს ის პროდუქტებია, რომელიც უკვე საყვარელია ერთგული მომხმარებლებისთვის და გვესმის, რომ მათ მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვთ მათი სილამაზის რუტინაში. ახალი ინოვაციური პროდუქტების შექმნითა და ყველაზე პოპულარული პროდუქტების შენარჩუნებით, ჩვენი მიზანია გავაგრძელოთ ჩვენი მომხმარებლების ცვალებადი მოთხოვნილებებისა და პრეფერენციების დაკმაყოფილება პროდუქტის რეპუტაციისა და წარმატების დაცვით.
მარტში ჩვენ ჩავუშვით უახლესი ინოვაცია ტუჩის მიმართულებით, Hydramatic Matte Lipstick ჰიალურონის ბირთვით. პროდუქტი, რომელიც უზრუნველყოფს ხანგრძლივ ფერს გლუვი, ხავერდოვანი საფარით, ხოლო ტუჩებს ატენიანებს და ამკვრივებს ჰიალურონის მჟავით გაჟღენთილი ბირთვით.
მაისში ჩვენ წარმოვადგინეთ კანის მოვლის კიდევ ერთი ინოვაცია - Anew Renewal Power Serum, რომელიც შექმნილია თვალების გარშემო დელიკატური კანისთვის. ინოვაციური ფორმულა შეიცავს Avon-ის დაპატენტებულ Tri-Elastinex ტექნოლოგიას, რომელიც დადასტურებულია, რომ აძლიერებს ელასტინის გამომუშავებას და აუმჯობესებს კანის ელასტიურობას. ასე რომ, ჩვენი ლაბორატორიები განუწყვეტლივ მუშაობენ ახალი ინოვაციური პროდუქტების შექმნაზე, რათა ჩვენი მომხმარებლები გამოიყურებოდნენ საუკეთესოდ მიმდინარე ზაფხულში და არამხოლოდ.
თქვენ უკვე მეხუთედ გახდით ოქროს ბრენდის მფლობელი. როგორ ახერხებთ ამ ჯილდოს ყოველწლიურად შენარჩუნებას?
ზედიზედ ხუთი წლის განმავლობაში ოქროს ბრენდის ჯილდოს მოგება მიუთითებს იმაზე, რომ ჩვენ გვაქვს ძლიერი ბრენდის იმიჯი და რეპუტაცია ბაზარზე, რაც ჩვენი დიდი გუნდისა და წარმომადგენელთა უზარმაზარი არმიის დამსახურებაა, რომელიც 20000-ზე მეტ ქალს აერთიანებს მთელი ქვეყნის მასშტაბით. ჩვენ გვაქვს ძალიან თანმიმდევრული მიდგომა მომხმარებელს მივაწოდოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტი - შეუდარებელ ფასად და პრემიუმ მომსახურება, რომელიც აკმაყოფილებს ჩვენი წარმომადგენლისა და მომხმარებლის საჭიროებებს. ჩვენი მთავარი მიზანი უწყვეტი ზრდა და განვითარებაა, რომელსაც ინოვაციური პროდუქტების შექმნით, უპრეცედენტო კორპორატიული და სოციალური პროექტების განხორციელებით, მიწოდების უახლესი მეთოდებითა და სხვა მრავალი მიღწევით ვახორციელებთ.